Helgen och veckan!

spelade ju en fotbollscup i fredags med damerna, vi vann en och förlorade 2. Tyckte ändå vi spelade riktigt bra. 
For hem vid halv 12 därifrån.
På lördagen tog jag bussen in till stan, mötte Elin och vi gick runt på stan och pratade. Sen for hon vidare till Skellefteå och jag for hem till mig. 
Vid 5 kom släkten, vi fikade och hade jättetrevligt. 
Idag kom Andreas till mig vid 12, vi har inte gjort så mycket, snackat och ätit, typ det. Han for hem vid 6. 
Denhär veckan kommer jag spendera en hel del i christinasalen eftersom jag ska vara med och spela på en musikal. Blir både skolföreställningar, kvällsföreställningar och allt sånt, ska bli  jättekul men kommer nog vara ganska trött denna vecka. På fredag far jag till Luleå och är där hela kvällen och på lördag har jag träning sen kommer förmodligen Elin och sover här så det blir bra. 
Ska se spårlöst nu så skriver inte längre. Ha det bra! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: