Måndag

Mica har gjort en blogg till mig så nu kommer jag skriva här lite då & då. 
Kan börja med att säga att min helg var jättebra. I fredags slutade vi lite efter 10, då gick jag och några tjejer i klassen till röda lyktan och lunchade. Gott & trevligt. Efter det gick vi omkring på stan och sen tog vi bussen hem.
På kvällen skjutsade pappa mig till Öjebyn där jag kollade på innebandy tillsammans med några kompisar. Efter det bar det av till bergsviken där jag spenderade hela kvällen tillsammans med fina personer. Kom hem strax innan 12 och somnade nästan direkt.
På lördagen hade jag träning på dagen, efter träningen skyndade jag mig hem och tog en snabbdusch innan pappa skjutsade mig till Norrmalmia där jag såg mer innebandy, Öjebyn-Bergnäset. 
På kvällen sjöng jag i bergsviken och sen såg jag film ända tills jag somnade.
I söndags for jag till Bergnäset och var där hela dagen, blev en bra dag.

Idag så har de inte hänt såå mycket på skolan. Bara vanliga lektioner, kvällen har spenderats på musikskolan där jag repade till musikalveckan som är om en vecka. Är såå taggad.
Veckan kommer bli bra. På onsdag ska jag käka med klassen på pentryt, på torsdag fyller jag år och till helgen ska jag se domarcupen, släktkalas och säkert vara med någon.
Nu ska jag gå & duscha och sen läsa it min svenskabok som ska vara klar i 





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: