vecka 8

denna vecka har spenderats en stor del på christinasalen där vi hade musikalen. Det var väldigt roligt men samtidigt ganska jobbigt. Både dag & kvällsföreställningar, musik och rörelser hela tiden så man blir trött i huvudet.
På fredagen for jag till Luleå efter skolan. Åt middag med ante & vi for vidare till Coop arena där han hade träning sen for vi hem till honom. Tog bussen hem vid 22 och somnade nästan direkt jag kom hem.
På lördagen hade jag träning, Elin kom till hallen & såg min träning sedan följde hon med mig hem. Som jag saknat henne. På kvällen sjöng jag i hortlax och pratade med Elin hela kvällen om allt mellan himmel och jord fram till 1 eller nå då vi somnade. Vi vaknade vid 8 och fixade oss sen skjutsade mamma oss till bussen och vi for vidare mot Luleå. Vi såg hockey och träffa ante en liten stund innan vi for tillbaka till Piteå. 
När vi kom tillbaka till Piteå så åt vi god mat på pentryt och sedan gick vi bara runt i gallerian tills klockan närmande sig 4 då hon for hem till sig och jag hem till mig. Ikväll har jag bakat och sett tv.
Har prao i veckan och jag och Moa ska vara på acusticum vilket kommer bli bra. Hon sover här nån dag i veckan också så det blir perfekt. Sen har vi lov nästa vecka, efterlängtat och välbehövligt. Nu ska jag se lite serier och sedan sova. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: